بترنت

بترنت

Betternet
بترنت

بترنت

Betternet

پروژه تفاوت سیستم عامل لینوکس با سیستم عامل ویندوزx

پروژه تفاوت سیستم عامل لینوکس با سیستم عامل ویندوز
دسته بندی کامپیوتر
بازدید ها 979
فرمت فایل doc
حجم فایل 353 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پروژه تفاوت سیستم عامل لینوکس با سیستم عامل ویندوز

فروشنده فایل

کد کاربری 780
کاربر

یکی از نخستین سوالاتی که در ذهن هر کاربری که به تازگی نام گنو/لینوکس به گوشش خورده است، مطرح می‌شود، این است که گنو /لینوکس چه تفاوتی با ویندوز دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم بدون این موضوع را به صورت کامل مطرح کرده و بیان کنیم. در این پروژه به صورت واضح در باره تفاوت سیستم عامل لینوکس با سیستم عامل ویندوز بحث شده و به صورت کامل شفاف سازی شده است. مشابه این پروژه در جایی دیگر وجود ندارد.

دانلود پایان نامهپایان نامه تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکردیادگیری مهارتسرویس سادةوالیبال

امروزه شاهد اجرای ماهرانه و خارق العاده ورزشکاران برجسته در صحنه‌های ورزشی هستیم، نمایشی از قدرت، خلاقیت و هنر که بی‌شک سوالات زیادی را در ذهن هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند
دسته بندی تربیت بدنی
بازدید ها 147
فرمت فایل doc
حجم فایل 132 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 170
مقاله تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس سادة والیبال

فروشنده فایل

کد کاربری 1024
کاربر

تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس سادة والیبال


مقدمه
امروزه شاهد اجرای ماهرانه و خارق العاده ورزشکاران برجسته در صحنه‌های ورزشی هستیم، نمایشی از قدرت، خلاقیت و هنر که بی‌شک سوالات زیادی را در ذهن هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند. چگونه می‌توان یک مهارت جدید را آموخت؟ چگونه این مهارت‌ها پیشرفت می‌کنند؟ و چگونه می‌توان تا این حد در اجرای مهارت‌ها پیشرفت کرد؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند بسیاری از نکات مبهم را روشن نماید.
یکی از اهداف اصلی تربیت بدنی، تسهیل فراگیری مهارت از طریق آموزش مناسب است. پژوهشگران علم تربیت بدنی همواره در تلاشند تا با معرفی روشهای علمی جدید، توانائی معلمان و مربیان را در آموزش افزایش دهند. بدن منظور دانشمندان رفتار حرکتی طی سالها تحقیق و مطالعه سعی کرده‌اند تا عوامل اثرگذار بر اجرا و یادگیری مهارت‌ها را شناسائی کنند.
بدون شک یکی از مهمترین عوامل مؤثر در فرایند یادگیری، نمایش مهارت است. نمایش  مهارت یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که مربیان تربیت بدنی از آن به منظور انتقال اطلاعات مربوط به مهارت به فراگیر در یک زمان کوتاه استفاده می‌کنند. معلم یا مربی تربیت بدنی به این دلیل مهارت را نمایش می‌دهد که باور دارد فراگیران نسبت به توصیف کلامی از این طریق، اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی دریافت می‌کنند. معمولاً یک الگوی ماهر به منظور آموزش مهارت حرکتی جدید به فراگیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در سالهای اخیر، نظریه پردازان یادگیری حرکتی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا برای یادگیری مشاهده‌ای یک مهارت حرکتی، الگوی ماهر تنها نوع سودمند الگوست؟ (لی و وایت ، 1990؛ پالاک و لی 1992). در این ارتباط تحقیقات زیادی نیز انجام گرفته است.
براساس نتایج این تحقیقات، درگیر شدن مشاهده‌گر در فعالیت های شناختی الگوی در حال یادگیری ، یادگیری مهارت را تسهیل می‌کند. طرفداران الگوی درحال یادگیری معتقدند که الگوی ماهر به جای توسعة چگونگی درک و شناخت از اجرای مهارت، تقلید از جرای مهارت را اجرا توسعه می‌دهد. به این دلیل که الگوی ماهر، اطلاعات بدون اشتباهی را به مشاهده‌گر ارائه می‌کند، در حالیکه الگوی در حال یادگیری مشاهده‌گر را درگیر فرایندهای حل مسأله می‌کند (8).
اخیراً، این رویکرد آموزشی سوالاتی را در مورد استفاده ترجیحی از مدل ماهر در یادگیری مشاهده‌ای مطرح کرده است. لیکن یافته‌های تحقیقی در این زمینه به نتایج قطعی و مسلمی دست نیافته است. بنابراین در این تحقیق، سعی شده است که تأثیر سطح مهارت الگو را بر یادگیری یک مهارت حرکتی مورد بررسی قرار دهد.

فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه و بیان مسأله..
مقدمه...
بیان مسأله......
ضرورت و اهمیت تحقیق...
اهداف تحقیق.....
فرضیه‌های تحقیق..
پیش فرضهای تحقیق...
محدودیت‌های تحقیق...
تعریف عملیاتی متغیرها....
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق...
مقدمه......................
زمینة نظری موضوع تحقیق.....
اثر بخشی یادگیری مشاهده‌ای از دیدگاه دو نظریه یادگیری حرکتی........
تبیینهای اولیه اولیه از یادگیری مشاهده‌ای.............
تبیین میلر و دلار......
توجیه بندورا از یادگیری مشاهده‌ای.....
تحلیل اسکینر از یادگیری مشاهده‌ای...
مشاهدة نمایش چگونه بر یادگیری اثر می‌گذارد؟..
عوامل مؤثر بر یادگیری مشاهده‌ای....
ویژگی‌های الگو..
ویژگی‌های نمایش......
ویژگی‌های مشاهده‌گر
توجیهات رشدی در الگودهی
پیشینه تحقیق...............
نتیجه‌گیری......................
فصل سوم: روش تحقیق..
روش تحقیق......................
جامعه تحقیق و آزمودنیها....
متغیرهای تحقیق.................
ابزار اندازه‌گیری.....
روش جمع‌آوری اطلاعات..
نحوة اجرای آزمون ...
مراحل آزمون...
روشهای آماری....................
فصل چهارم: یافته‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها.......
تجزیه و تحلیل توصیفی یافته‌ها........
تجزیه و تحلیل استنباطی یافته‌ها..............
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری.......
خلاصه تحقیق.........
بحث و تفسیر یافته‌ها .......
پیشنهادهای پژوهشی......
فهرست منابع...

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز


طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
بازدید ها 24
فرمت فایل zip
حجم فایل 584 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

طرحی که در اختیار شما قرار گرفته است مناسب صدور قبض سرویس تاکسی است.

این فایل بصورت لایه باز است و محتوای آن آماده چاپ می باشد.

شما می توانید با اعمال تغییرات دلخواه در فایل از آن راحت و سریع استفاده کنید.

اندازه 26 * 9 سانتی متر

رزولیشن 300

قابل ویرایش با فتوشاپ

پاورپوینت نظریه یادگیری ثرندایک

پاورپوینت نظریه یادگیری ثرندایک

پاورپوینت نظریه یادگیری ثرندایک در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم4041 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه یادگیری ثرندایک در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

نقاط ضعف نظریه یادگیری ثرندایک از نظر متاخرین

تاثیر نظریه یادگیری ثرندایک بر سایر نظریات یادگیری

کاربردهای عملی نظریه یادگیری ثرندایک در تدریس

کاربردهای عام نظریه ثرندایک در تدریس

کاربردهای قوانین ثرندایک در تدریس

 

بخشی از متن

مقدمه

 یکی از نظریه‌پردازان یادگیری که از مؤثرترین روان‌شناسان در توسعه‌ی روان‌شناسی حیوانی است، ادوراد.لی ثورندایک(Edward Lee Thorndike) (1949-1874) می‌باشد. وی نخستین کسی بود که به تحقیق آزمایشی واقعی با حیوانات دست زد. نظریه او تنها بر رفتار آشکار متمرکز بود. وی اعتقاد راسخ داشت که روان‌شناسی فقط باید به مطالعه‌ی رفتار بپردازد نه به مطالعه‌ی عناصر ذهنی یا تجربه‌ی آگاهانه.به نظر ثورندایک، یادگیری براساس حل مسایل استوار است و برای این که نظر خود را ثابت کند، قفسی که با یک اهرم باز می‌شد، آماده ساخت و گربه‌ی گرسنه‌ای را در درون آن جای داد. سپس مقداری غذا بیرون جعبه در میدان دید حیوان قرار داد. او مشاهده کرد که وقتی گربه را در جعبه می‌گذارد، حیوان به هر طرف حمله می‌کند و می‌خواهد از لای میله‌ها راهی به خارج پیدا کند. پس از تلاش فراوان ناگهان دست حیوان به اهرم برمی‌خورد و در به‌طور اتفاقی باز می‌گردد و از جعبه خارج می‌شود. ثورندایک این آزمایش را چندین بار تکرار می‌کند و از مجموع آزمایش‌های خود نتیجه می‌گیرد: هر بار که حیوان در درون جعبه قرار می‌گیرد، دفعات تلاش و زمان لازم برای خروج از آن به‌طور منظم کاهش نمی‌یابد، بلکه سرانجام پس از یک رشته کوشش‌های پیاپی از طول زمان برای خروج از جعبه کاسته می‌شود. ثورندایک از آزمایش‌های خود با گربه چنین نتیجه می‌گیرد که حیوان:

· کورکورانه و بی‌هدف رفتار می‌کند.

· پیشرفت او در یادگیری به روش آزمون و خطا انجام می‌شود.

· به‌طور اتفاقی پاسخ درست را به دست می‌آورد.

· یادگیری او بر اثر دریافت پاداش صورت می‌گیرد.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت نظریه کوبلر راس در خصوص انتظار مرگ


پاورپوینت نظریه کوبلر راس در خصوص انتظار مرگ

پاورپوینت نظریه کوبلر راس در خصوص انتظار مرگ در 21 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم3970 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت نظریه کوبلر راس در خصوص انتظار مرگ در 21 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

انسان در انتظار اندوه

نظریه کوبلر راس؛ هفت مرحله تغییر

مرحله انکار

مرحله درک تغییر

مرحله خشم و مقاومت

مرحله رها کردن

مرحله جستجو

مرحله درک معنای تغییر

مرحله درونی شدن تغییر

 

بخشی از متن

مقدمه

الیزابت کوبلر راس، روان‌درمان‌گر مشهور سوییسی-آمریکایی، خیلی وقت‌ها به سبکی حرف می‌زد که گویی آخرین لحظات زندگی را می‌گذراند: «دلم برای زندگی‌ام تنگ می‌شود؛ برای همه‌ی آن‌هایی که از دست‌شان داده‌ام دلتنگ خواهم شد.»البته شرایط زندگی هم به گونه‌ای پیش رفته بود که او، تجربه‌ی «از دست دادن» را بیشتر و بهتر ببیند و پیش چشم داشته باشد: کوبلر راس، در چند سکته‌ی متوالی، سلامت خود را از دست داده و تقریباً نیمی از بدنش فلج شده بود. ویلچر و در سال‌های آخر، تخت، همدم دائمی او بودند و همین باعث شده بود که او مرگ و از دست دادن را بهتر لمس کند.اما با همه‌ی این‌ها، شور و شوق او برای زندگی نیز مثال زدنی است. نویسنده‌ی همکار او، دیوید کسلر، به خوبی توضیح می‌دهد که اگر خودش بالای سر او نبود و با چشمان خویش آخرین نفس‌های او را نمی‌دید، هیچ‌وقت نمی‌توانست باور کند که کوبلر راس ساعت هشت و یازده دقیقه‌ی غروب یک روز تابستانی، جان داده و مرده است.از شوق زندگی او همین بس که با آن پیکر بی‌تحرک، حرف‌هایش را می‌گفت و دیکته می‌کرد و نوشته‌ها را می‌خواند و اصلاحات مد نظرش را اعلام می‌کرد و چنان تا لحظه‌ی آخر کار کرد که آخرین کتابش، یعنی درباره‌ی اندوه و سوگواری بعد از مرگش منتشر شد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود